vineri, 16 martie 2018

Creme brulee cu levantica si lamaie



Mi-am propus ca anul acesta sa postez mai mult decat anul trecut, desi in ultima perioada nu am avut timp de blog, sa imi fie rusine.
Am tot vazut pe internet diferite retete cu levantica, in ultima perioada. Mi-am luat in final esenta de levantica, dar am avut o anumita retinere pentru aceasta aroma. 
Daca tot mi-au ramas saptamana aceasta niste galbenusuri, mi-am luat inima in dinti si am pregatit aceasta crema delicioasa. 

Ingrediente pentru 2 boluri
200 ml frisca lichida
100 ml lapte
1/2 pastaie de vanilie
1 lingura de zahar
3 galbenusuri
2 lingurite de esenta de levantica
Zeama de la 1/2 lamaie

Am pus la fiert laptele amestecat cu frisca, zaharul si pastaia de vanilie. Am luat de pe foc si am amestecat cu galbenusurile, dupa care am adaugat esenta de levantica si zeama de lamaie.
Am turnat conpozitia in cele doua boluri, pe care le-am asezat intr-o oala ( puteti folosi si tava), peste care am turnat putina apa si le-am dat la cuptorul preincalzit la 120 de grade Celsius pt cca 80 de minute.
Inainte de servire am presarat zahar si le-am topit cu arzatorul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu