sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Prajitura cu mac si branza


Am inceput saptamana in forta dupa vacanta avuta, asa de mult am muncit incat seara am picat de oboseala si nu mai aveam putere sa mesteresc prin bucatarie. Insa ieri tot asa dupa o zi lunga la birou, m-am trezit cu musafiri. Asa ca am pregatit aceasta prajitura repede, care a fost delicioasa si devorata, pentru ca nu mai am deloc:)) Mama glumeste tot timpul cu faptul ca la noi sigur nu se strica prajiturile :)

Ingrediente blat


  • 8 oua
  • 200 g zahar
  • 200 g faina
  • 125 g mac macinat
  • 1 praf de copt

Crema de branza


  • 350 g branza dulce de vaca
  • 400 ml frisca lichida
  • 1 esenta de lamaie 
  • 1 zahar vanilat
  • 1 borcan compot de piersici


Macinam macul. Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam  faina amestecata cu praful de copt si macul. Se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 30 de minute. Se scoate tava si lasam blatul la racit.
Branza mixam cu frisca lichida, esenta de lamaie si zaharul vanilat pana devine ca o crema.
Peste blat intidem crema de branza, iar deasupra punem cate o jumatate de piersica. Dam prajitura la rece pentru jumatate de ora. Se serveste ca atare.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu