miercuri, 22 octombrie 2014

TORT DE CIOCOLATA ALBA, VISINE SI FINETTI STICKS

" A good friend knows all your good stories, a best friend has lived them with you" ❤️❤️❤️

Prietena mea cea buna, caruia i-am pregatit acest tort special, este prietena mea din copilarie. A fost ziua ei ieri si cu aceasta ocazie, i-am facut o surpriza delicioasa cu ciocolata alba, la mijloc ciocolata neagra, visine din visinata si jur imprejur am impodobit cu finetti sticks.


Ingrediente blat


  • 5 oua
  • 5 linguri de zahar
  • 5 linguri de faina
  • 2 linguri de ulei
  • 1 lingurita praf de copt

Se mixeaza ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Adaugam treptat uleiul, mixand bine, si faina amestecata cu praful de copt, amestecand cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 25 de minute. Scoatem tava din cuptor si lasam blatul sa se raceasca.

Ingrediente crema 1

  • 100 g ciocolata neagra 85 % cacao Heidi
  • 150 g unt
  • 100 g visine din visinata

Ingrediente crema 2

  • 100 g ciocolata alba Heidi
  • 200 g unt
  • finetti sticks ( un pachet)
Topim ciocolata neagra si ciocolata alba, separat in doua recipiente diferite pe baie de aburi. Turnam compozitiile in cate-un recipient de plastic si lasam putin sa se raceasca. Adaugam untul moale taiat si mixam bine pana devin ca o crema.

Asamblarea tortului

Taiem blatul in doua. Primul blat il insiropam cu 2 linguri de visinata. Desupra punem crema de ciocolata neagra,  peste visinile si cel de-al doilea blat. Invelim tortul cu crema de ciocolata alba si dam tortul la rece pentru 10-15 minute. ( Eu am fost putin cam grabita si nu am asteptat atat) Cu ajutorul unei forme de plastic, am pudrat cacao deasupra tortului.Marginea tortului am imbracat-o cu finetti sticks. Se da tortul la rece pentru cel putin o ora.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu