sâmbătă, 29 martie 2014

Brownies cu zmeura

"Childhood smells of perfume and brownies" David Leavitt


Aseara, am asteptat niste musafiri si am cautat ceva rapid si gustos, asa ca am dat de aceasta reteta plina de ciocolata, aromata, delicioasa si irezistibila. Am pregatit prajitura in graba si am dat-o la cuptor. Asa de bine mirosea in bucatarie a ciocolata si zmeura, incat mama si musafirii ma intrebau daca nu-i coapta inca. La final, am scos tava, am taiat feliile si le-am pus in congelator ca sa se raceasca mai repede.
Daca va place si voua combinatia de ciocolata cu zmeura, va recomand aceasta reteta.


Ingrediente 

  • 200 g ciocolata amara
  • 120 g unt
  • 3 oua
  • 150 g zahar
  • 100 g faina
  • 2 linguri smantana
  • 2 linguri cacao
  • 1 lingurita praf de copt
Ingrediente pentru blat de zmeura
  • 200 g branza de vaci
  • 100 g zmeura
  • 1 ou
  • 2 linguri zahar brun
  • esenta de vanilie
Topiti untul cu ciocolata rupta in bucatele intr-o craticioara pe baie de aburi. Luati de pe foc si lasati sa se raceasca. Intre timp mixati galbenusurile cu zaharul pana devine ca o crema. Adaugati incet ciocolata topita, amestecand incontinuu cu ajutorul unei spatule. Incorporati incet faina amestecata cu praf de copt, cacao, iar la final cele doua linguri de smantana si amestecati bine. Mixam albusurile pana se fac spuma tare si adaugam in trei etape compozitiei de ciocolata, amestecand cu grija.
Turnam compozitia obtinuta intr-o tava mica de copt, unsa cu putin unt si tapetata cu hartie.
Preparam blatul de zmeura. Mixam  branza de vaci cu zmeura,oul, zaharul si esenta de vanilie pana se zdrobeseste putin zmeura. Compozitia rezultata, o turnam deasupra blatului de ciocolata. Introducem tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 50 de minute. Scoateti prajitura si lasati sa se raceasca putin.
Eu am servit cu  frisca deasupra si o lingurita de gem de zmeura. Pofta buna!






Un comentariu: