vineri, 28 martie 2014

Prajitura cu prune

Ieri, am poftit la o prajitura cu fructe. M-am uitat prin casa ce fel de fructe aveam, dar parca nimic nu-mi placea. Bunica mea draga mi-a amintit, ca avem niste prune puse pentru iarna la congelator. Asa ca le-am scos, le-am lasat sa se dezghete si m-am apucat de treaba. Am vrut o prajitura rapida, asa ca am gasit aceasta reteta si am modificat-o putin.
A iesit o prajitura delicioasa si aromata din cauza prunelor si a scortisoarei.

Ingrediente

  • 3 oua
  • 200 g smantana
  • 200 g iaurt
  • 320 g faina
  • 1 plic praf de copt
  • 1 kg prune
  • 200 g zahar pudra
Mixam ouale cu zaharul pana devine ca o crema.Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt, smantana si iaurtul. Se toarna compozitia rezultata intr-o tava de aragaz, unsa cu putin ulei si tapetata cu hartie de copt. Se aseaza prunele deasupra si se presara scortisoara.
Se da tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 35-40 de minute. Dupa ce s-a copt, o lasam la racit. Taiem prajitura in cuburi si servim ca atare sau cu frisca deasupra.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu