vineri, 31 octombrie 2014

Tort Halloween

In aceasta noapte se sarbatoreste Halloweenul. Stiu ca cel mai mult se bucura copii de aceasta sarbatoare, care isi decoreaza casa cu dovlecei si obiecte inspaimantatoare, dar si eu,ca un copil mare ce sunt, ma bucur an de an de aceasta sarbatoare. In fiecare an am participat la cate un party deghizandu-ma in diferite costumatii infricosatoare. Dar anul acesta am copt si ceva gustos de infricosator.
In aceasta seara insa v-am pregatit un tort de provenienta maghiara, care se numeste Rigo Jancsi si pe care l-am decorat in ton cu Halloweenul. Booo!!!

Ingrediente blat
4 oua
2 linguri de apa
2 linguri ulei
2 lingurite cacao
1 lingurita praf de copt
140 g de zahar
140 g faina

Se mixeaza ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat se adauga apa,ueliul si faina amestecata cu praful de copt si cacao. Se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 20-25 de minute. Se scoate tava si se lasa blatul la racit.

Ingrediente crema
300 ml lapte
2 oua
2 linguri faina
100 g zahar
2 linguri cacao
150 g unt

Decor
120 g ciocolata 85% cacao
1 lingura esenta de portocale
bomboane verzi si galbene dr. Oetker

Batem cu ajutorul unui tel ouale intregi, peste care punem faina, laptele si zaharul si amestecam bine sa nu ramana cocoloase. Dam craticioara pe foc si amestecam incontinuu pana s-a facut ca o budinca, Dam deoaparte si lasam sa se raceasca. Adaugam untul si cacao si amestecam bine pana devine ca o crema.
Luam blatul, invelim acesta cu crema si dam la rece. (Eu l-am facut de aseara si l-am lasat peste noapte) Topim ciocolata pe baie de aburi si adaugam esenta de portocale.
Turnam ciocolata deasupra blatului si dam iara la rece pentru cca o ora, Ca sa fie in spiritul Halloweenul-ui, din bomboane am facut un dovleac.
Se serveste ca atare. Pofta buna!
HAPPY HALLOWEEN!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu