duminică, 19 octombrie 2014

Tarta cu fructe de padure

Pentru aceasta zi frumoasa de duminica v-am pregatit o tarta delicioasa cu fructe de padure.
Aseara am dezghetat niste fructe de padure si m-am tot gandit ce sa fac cu ele. Cum mamei nu i-am pregatit reteta mea de tarta, am surprins-o aseara cu aceasta bunatate.
Pentru inceput, scoatem fructele de padure din congelator si lasam sa se dezghete bine. Eu m-am grabit si nu le-am lasat indeajuns sa dezghete si  fructele au lasat mai multa zeama cand s-au copt.

Ingrediente aluat

200 g unt rece
200 g de zahar
400 g faina
1 lingurita praf de copt
2 oua

Umplutura

800 g de fructe de padure
100 g de zahar 
1 lingura faina

Framantam un aluat din ingredientele pentru tarta.
Dam aluatul la rece pentru jumatate de ora.
Peste fructele de padure presaram zaharul si faina si le amestecam.
Scoatem aluatul din frigider, il punem pe masa de lucru, pe care o presaram cu putina faina. Intindem 3/4 din aluat,rotund,cu ajutorul unei sucitori si o punem in tava tapetata cu unt. Peste adaugam fructele de padure. Din aluatul ramas taiem grilajele, pe care le punem deasupra tartei. Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru cca o ora. Eu am tinut-o mai mult, insa cel mai bine faceti testul cu scobitoarea.
Se scoate tava si se lasa sa se raceasca.
Se serveste cu frisca si scortisoara deasupra. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu