luni, 13 octombrie 2014

Guguluf cu banane si Nutella

Iar am avut o saptamana lunga la birou si in weekend am iesit si am mai profitat de ultimele zi calduroase de toamna.
Pentru acest inceput de saptamana v-am pregatit o reteta simpla si delicioasa de guguluf cu ciocolata si banane, care merge de minune cu cafeluta de dimineata.

Ingrediente


  • 4 oua
  • 120 g zahar
  • 360 g faina
  • 106 g unt moale
  • 100 g smantana
  • 3 linguri Nutela sau Finetti
  • 3 banane
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 plic praf de copt

Decor

  • 100 g ciocolata neagra


Mixam untul cu zaharul si zaharul vanilat, adaugam rand pe rand ouale, amestecand pana devin ca o crema. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si Nutella. Taiem bananele bucati, le punem intr-un vas de plastic peste care turnam smantana si mixam. Turnam compozitia de banane in cealalta si amestecam bine.
Astfel compozitia rezultata, o turnam in tava unsa cu unt si tapetata cu faina, si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 50 de minute pana trece de testul cu scobitoarea.
Dupa ce s-a copt, scoatem prajitura din forma si lasam sa se raceasca.
Pentru glazura: topim ciocolata pe baie de aburi si o turnam pe guguluf.
Eu am servit cu frisca si scortisoara deasupra, dar se poate servi si ca atare.

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu