luni, 27 octombrie 2014

Tort Milchschnitt

Mi s-a facut o pofta nebuna de Kinder Milchschnitt, de gustul copilariei.
Prima data cand am facut aceasta reteta, recunosc ca nu mi-a iesit asa de reusit, insa cu timpul am acumulat mai multa experienta ca sa v-o prezint si voua:)

Ingrediente blat


  • 4 oua
  • 25 g zahar
  • 2 linguri de miere
  • 2 linguri de cacao
  • 2 linguri de faina
  • 2 linguri de gris
  • 1/2 lingura praf de copt
  • 100 ml ulei

Separam galbenusurile de albusuri. Mixam galbenusurile cu zaharul pana isi dubleaza volumul, adaugam treptat mierea, uleiul si faina amestecata cu praful de copt, grisul si cacao. Albusurile le batem spuma tare cu un praf de sare si adaugam in compozitia de galbenusuri.
Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 25 de minute. Scoatem blatul din tava si lasam sa se raceasca.

Ingrediente crema

  • 170 g lapte condensat
  • 200 ml frisca lichida
  • 2 plicuri intaritor de frisca


Mixam laptele condesant cu frisca si intaritorul de frisca pana devine ca o crema.
Taiem blatul in doua, punem jumtate din cantitatea de crema, deasupra al doilea blat si crema ramasa.
Eu am vrut sa para mai inalt, asa ca am mai taiat odata prajitura in doua si l-am facut ca un tort.
Deasupra am presarat cacao si l-am dat la rece pentru circa o ora.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu