miercuri, 15 octombrie 2014

Biscuiti de ciocolata...din dragoste


Buna dimi! Ce frumos e afara, la Satu Mare e soare, inca, desi se anunta ploi:(
Aseara am fost putin mai energica si am pregatit niste biscuiti deliciosi de ciocolata , care merg de minune la cina sau micul dejun cu o cana de lapte, sau ( in cazul meu) dimineata langa cafeluta.

Ingrediente


  • 100 g ciocolata neagra Heidi
  • 160 g faina
  • 40 g unt
  • 40 g zahar
  • 2 galbenusuri

 

Topim ciocolata pe baie de aburi, o turnam intr-un vas de plastic si lasam putin sa se raceasca, dupa care adaugam untul taiat bucatele si amestecam bine pana devine ca o crema.
Treptat adaugam faina, zaharul si galbenusurile si incepem sa framantam un aluat din ele. Dam aluatul la rece ( invelit in foaie de aluminiu) pentru cca. 20 de minute. Punem aluatul pe masa de lucru ( tapetata cu faina), framantam inca putin si intindem cu ajutorul unui facalet o foaie de aprox 2 mm. Decupam cu ajutorul unei forme rotunde ( eu am decupat cu cana, ca-mi era lene sa caut formele :D ), presam cu ajutorul stampilei forma dorita si le punem pe o tava tapetata cu hartie de copt. Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru 8 minute.
Scoatem tava din cuptor si lasam biscuitii sa se raceasca. Se servesc ca atare.

Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu