miercuri, 1 octombrie 2014

Mini briose cu vanilie si ciocolata alba

One small positive thought in the morning can change your whole day!


Mi-a cumparat mama de la TESCO un aparat de briose. Nu am avut multa rabdare si trebuia neaparat sa il incerc. Mi-a mai ramas si niste crema de ciocolata alba de la cupcakes-urile cu sfecla rosie, asa ca astea mi-au iesit. Sunt asa micute si dragute si delicioase.

Ingrediente briose 14 aprox


  • 1 ou
  • 100 g de zahar
  • 40 g unt moale
  • 120 g faina
  • 50 ml lapte caldut
  • 1 1/2 lingurita praf de copt
  • 1 plic zahar vanilat cu bourbon
  • 2 linguri fulgi de ciocolata
  • 1 lingura coaja rasa de portocala

Mixam untul cu zaharul si zaharul vanilat, oul intreg pana devine ca o crema. Treptat adaugam laptele, faina amestecata cu praful de copt, fulgii de ciocolata si coaja rasa de portocala si amestecam bine. 
Ungem aparatul cu ulei si il bagam in priza. Cand se aprinde lumina rosie atunci, deschidem clapeta,turnam im fiecare forma o lingura din compozitia rezultata si inchidem clapeta. Lasam briosele 10 minute in aparat sa se coaca.
Pe urma scoatem aparatul din priza si le scoatem din aparat. La fel facem si cu a doua tura de briose.
Crema folosita o gasiti aici.
Le-am decorat cu niste bombonele verzi si le-am dat la rece pentru jumatate de ora.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu