marți, 30 septembrie 2014

Cupcakes cu sfecla rosie si ciocolata alba

Pentru aceasta zi frumoasa de toamna, v-am pregatit niste cupcakes-uri speciale, cu sfecla rosie si o crema usoara si divina de ciocolata alba.
Eu am facut portie dubla in weekend,deoarece am avut si musafiri, dar sincer va zic, nu am ramas cu multe, doar cu 2 pentru poza :))

Ingrediente briose (24 buc)


  • 1kg sfecla rosie (aprox. 3 buc mijlocii)
  • 200 g unt moale
  • 200 g zahar
  • 500 g faina
  • 50 ml lapte
  • 4 oua
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2 linguri rom
  • 2 lingurite praf de copt

Inainte sa ne apucam de aluat, spalam sfecla rosie si o punem la fiert. Dupa ce s-a fiert, o racim putin si o dam pe razatoare.
Untul moale mixam cu zaharul si zaharul vanilat si pe rand adaugam ouale, dupa care faina amestecata cu praful de copt, laptele, cele 2 linguri de rom si sfecla razuita, amestecand bine.
Turnam compozitia in tava de briose tapetata cu hartie speciala si dam la cuptorul incalzit la 180 de grade Cellsius pentru 40 de minute. Scoatem tava din cuptor si lasam briosele la racit.

Crema de ciocolata


  • 300 g unt moale
  • 120 g ciocolata alba

Decor 


  • Bomboane

Se topeste ciocolata pe baie de aburi. Lasam putin sa se raceasca si treptat adaugam untul si mixam pana pana devine ca o crema.
Punem crema intr-un pos si decoram fiecare briosa cu crema rezultata.
Deasupra presaram bombonele si dam briosele la rece pentru cel putin jumatate de ora.
Se servesc ca atare.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu