vineri, 4 aprilie 2014

Oua de ciocolata cu serbet de trandafiri

Mi-am cumparat o forma de oua de silicon si m-am gandit sa o incerc acuma inainte de Pasti, sa vad cum imi ies ouale de ciocolata si cam cu ce fel de umplutura ar putea merge. Aveam acasa serbet de trandafiri si m-am apucat de treaba. Eu am mai facut si ursuleti si lingurite de ciocolata, dar am ales sa postez doar ouale.
V-o recomand cu drag, deoarece este o reteta rapida de ciocolata si cred ca va arata bine pe masa de Pasti.

Ingrediente pentru ouale de ciocolata

  • 200 g de ciocolata neagra ( Heidi 85 % cacao)
  • 50 ml frisca lichida
  • 100 g ciocolata alba
  • 60 g serbet de trandafiri ( aprox. 2 lg)
  • 10 g unt

Topim ciocolata neagra intr-o craticioara pe baie de aburi. Luam forma de silicon si umplem pe jumatate fiecare forma de ou cu ciocolata amara si o dam la frigider pana facem umplutura, circa 10-15 min.
Pentru crema : Turnam frisca lichida intr-o craticioara si o incalzim pe baie de aburi. Punem untul si lasam sa se topeasca complet. Treptat adaugam ciocolata alba, amestecand incontinuu, ca sa se omogenizeze pana devine ca o crema. Adaugam cele 3 linguri de serbet de trandafiri in compozitia de ciocolata alba si omogenizam bine. Scoatem forma din frigider si punem cate o lingurita de umplutura in fiecare forma si dam la rece din nou pentru 10 minute. Apoi umplem cu ciocolata amara ramasa formele noastre de noua.( Daca vi s-a intarit putin ciocolata, o puteti pune din nou pe baie de aburi si sa o reincalziti.). Eu am lasat forma toata noaptea in frigider, iar dimineata le-am scos cu grija si le-am asezat pe o farfurie.


Pofta buna!

Un comentariu: