vineri, 18 aprilie 2014

Cosulete cu ciuperci

Joi, 17 aprilie, a fost o zi speciala pentru mine, deoarece a fost ziua mea de nastere. Din cauza pregatirilor si a agitatiei de dinainte, nu am mai postat nimic sapatamana aceasta. Nu am sa va marturisesc cati ani am implinit, insa va invit sa cititi cea mai asteptata bunatate, cu care mi-am incantat musafirii.
Aceste cosulete le-am invatat de la mama mea si sunt niste delicatese,toti invitatii sunt innebuniti dupa ele.


Ingrediente pentru 24 de cosulete :

  • 300 g faina
  • 100 g unt rece taiat bucati
  • 1 galbenus de ou
  • 100 g cascaval ras
  • 1/2 plic praf de copt
  • 3-4 linguri de smantana



Punem toate ingredientele intr-un recipient si framantam bine pana devin ca un aluat. Impartim aluatul in doua. Luam prima bucata si o punem pe masa de lucru, presarata cu faina. Cu ajutorul unei sucitori intindem blatul foarte subtire.  Formele le ungem cu putin ulei si taiem bucatele din blat, pe care le modelam in fiecare forma in parte. Impungem fiecare faluat putin cu furculita ca sa nu creasca excesiv si dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 20 de minute pana sunt rumene.
Le scoatem dim cuptor si le lasam sa se raceasca.

Pentru umplutura:
  • 800 g de ciuperci 
  • 4 linguri de maioneza de casa
  • 2 catei de usturoi razuiti
  • 1 lingurita smantana
Punem ciupercile la fiert. Dupa ce s-au fiert,le strecuram intr-o sita, le lasam sa se raceasca si le dam prin tocator sau robot de bucatarie. Ca sa iasa cu bucatele mici, am folosit tocatorul de carne. Amestecul rezultat l-am amestecat cu cateii de usturoi, cele 4 linguri de maioneza si lingurita de smantana. Mie nu-mi place maioneza foarte mult, asa ca o folosesc in cantitate mai redusa, insa puteti adauga si mai mult, dupa placul fiecaruia. Condimentam dupa gust cu sare si piper. Imi cer scuze, dar nu am mai apucat sa fac poze si la umplutura, ca eram pe fuga .
Luam cosuletele si punem in fiecare aproximativ 2 linguri din umplutura. Le decoram cu ridichi si masline.
Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu