miercuri, 23 aprilie 2014

Muffins cu morcovi, mere si nuca


Anul acesta nu am mai pregatit prajituri cu crema de Pasti, deoarece am preferat sa fac ceva simplu si gustos, cum toate mancarurile cu miel sunt destul de grele pentru stomac. Am ales aceasta reteta rapida si delicioasa pentru ca are in compozitia sa morcovi, mere,nuca combinata cu ghimbir si scortisoara. Eu am facut portie dubla pentru ca stiam ca 12 briose nu imi vor ajunge.
Va invit sa incercati aceste briose gustoase.

Ingrediente pentru 12 muffins :

  • 150 g morcovi razuiti
  • 2 mere medii razuite
  • 260 g faina
  • 120 g nuca macinata
  • 2 oua
  • 200 ml iaurt (de capra aveam eu prin casa)
  • 1 lingura ghimbir razuit
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita bicarbonat de sodiu
  • 1/4 lingurita sare
  • 90 g zahar
  • 50 g stafide

Luam doua recipiente de plastic. In primul vas adaugam morcovii, merele si ghimbirul razuit. In al doilea amestecam faina cu nuca, praful de copt, scortisoara .
In alt vas mixam ouale cu zaharul pana devin ca o crema. Adaugam treptat uleiul, iaurtul si amestecul de faina si omogenizam bine. Punem peste amestecul de morcovi si amestecam usor cu ajutorul unei linguri de lemn.
Tapetam 12 forme cu hartie speciala si le umplem cu compozitia rezultata. Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru aproximativ 30 de minute pana trece de testul cu scobitoarea.
Scoatem tava din cuptor si lasam briosele sa se raceasca.
Se pot servi ca atare sau eu le-am servit cu frisca si am presarat scortisoara deasupra.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu