sâmbătă, 12 aprilie 2014

Easter Cupcakes


You can't buy happiness but you can buy cupcakes.

Nu poti cumpara fericirea insa poti cumpara cupcakes, cam asa suna citatul pe care l-am gasit. Eu una, nu imi cumpar nici  prajiturica, ci o prepar si o savurez cu familia.
Asteptand sarbatorile pascale, m-am hotarat sa mai incerc cate ceva inainte. Le-am facut aseara, insa cum am avut musafiri,am fost si obosita ca sa mai postez reteta si din pacate nu mi-au mai ramas deloc.
Mi-au iesit niste prajiturele rafinate si delicioase, datorita imbinarii aromelor de ghimbir,scortisoara,nuca si morcovi.

INGREDIENTE ALUAT PT 15 BRIOSE

  • 320 g morcovi razuiti
  • 200 g zahar
  • 170 g unt topit
  • 2 oua
  • 6 linguri faina
  • 3 linguri nuca macinata
  • 2 lingurite praf de copt cu sofran
  • 2 linguri iaurt
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 1 lingurita ghimbir ras
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2 linguri de smantana
Luam doua recipente de plastic. In primul recipient, amestecam faina, nuca, praful de copt, scortisoara. In al doilea mixam oule intregi cu zaharul, pana isi dubleaza volumul si devin ca o crema. Adaugam incet untul topit, smantana si omogenizam bine.
Adaugam morcovii rasi, ghimbirul ras si pe rand cate 2 linguri din amestecul din primul recipient.
Luam tava de copt, speciala pentru briose, o tapetam cu hartie speciala si turnam aluatul in fiecare forma cu ajutorul unei linguri (cam 2 linguri la o forma). Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru circa 30 de minute, pana trece de testul cu scobitoarea. Dupa ce s-a copt, lasam briosele sa se raceasca.

INGREDIENTE CREMA
  • 250 g mascarpone
  • 50 g unt moale
  • 100 g zahar pudra
  • 1 lingura coaja rasa de portocala
  • 1/2 lingurita de cafea de nucsoara pudra
  • pentru decor : oua de ciocolata milka

Mixam untul cu zaharul pudra pana devine ca o crema. Adaugam mascarpone, coaja rasa de portocala, nucsoara si amestecam bine. Crema astfel rezultata, o spritam deasupra fiecarei briose si decoram cu cate 3-4 oua de ciocolata.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu