luni, 31 august 2015

Chec cu banane, mure si ciocolata alba

Am pregatit aseara acest chec usor si delicios cu banane si mure. Il puteti servi alaturi de o cana de lapte sau de o ceasca de cafea dimineata la micul dejun.

Ingrediente


  • 2 oua
  • 100 g zahar
  • 125 ml ulei
  • 125 ml chefir
  • 245 g faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • 2 banane mici coapte
  • 1 pumn de mure
  • 50 g ciocolata alba

Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam ukeiul, chefirul, faina amestecata cu praful de copt, bananele taiate felii si mixam bine. Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt,deasupra punem murele. Dam tava la cuptorul preincalzit la 190 de grade Celsius pt cca o ora pana trece de testul cu scobitoarea.
Am scos tava din cuptor si am lasat checul sa se raceasca.
Am topit ciocolata pe baie de aburi si am turnat deasupra checului.
Se da la rece pentru cel putin o ora si se serveste ca atare.
Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu