marți, 15 septembrie 2015

Guguluf cu nectarine

Am cules zilele trecute niste nectarine din gradina, nu am avut mult timp liber zilele acestea deoarece ajut la deschiderea unei pensiuni din judetul Satu Mare, insa am reusit sa pregatesc acest guguluf delicios cu nectarine.

Ingrediente


  • 200 g unt
  • 150 g zahar
  • 5 oua
  • 280 g faina
  • 1 plic praf de copt
  • 200 ml smantana pt gatit ( Dorna am folosit)

Mixam untul moale cu zaharul pana devine ca o crema, treptat adaugam ouale intregi,smantana si faina amestecata cu praful de copt.
La final am adaugat nectarinele taiate bucatii si cu ajutorul unei linguri de lemn le-am amestecat in compozitie. Turnam compozitia in tava tapetata cu unt si faina si dam la cuptorul preincalzit la 180de grade Celius pentru cca o ora.
Se scoate tava din cuptor, scoatem prajitura si lasam sa se raceasca.
De data aceasta am presarat-o doar cu zahar pudra si am servit-o ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu