marți, 25 august 2015

Pancakes (clatite americane) cu mere


In aceasta dimineata v-am pregatit o reteta usoara, o portie de pancakes delicioase cu mere. M-am pregatit demult sa le fac, doar ca cu toata agitatia din ultimele zile nu am mai avut timp de nimic.

Ingrediente ( ies aprox 8 bucati)


  • 3 oua
  • 1 lingura zahar
  • 100 g faina
  • 200 ml lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1praf de sare
  • 1 mar mare ras
  • 1 lingurita scortisoara

Separam galbenusurile de albusuri. Mixam galbenusurile cu zaharul pana isi dubleaza volumul, dupa care adaugam laptele, faina amestecata cu praful de copt, marul ras si lingurita de scortisoara.
Separat mixam albusurile spuma tare cu un praf de sare si incorporam cu grija in compozitia de galbenusuri.
Luam o tigaie antiaderenta, adaugam aprox 1-2 linguri de ulei, lasam sa se incinga si punem cate un polonic din compozitia de mere. Prajim aprox cate 2 min pe ambele parti, dupa care le scoatem pe o farfurie.
Eu le-am servit cu sirop de artar peste, iar mama cu sirop de ciocolata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu