joi, 20 august 2015

Triunghiuri cu afine si lamaie

In aceste zile am avut din nou foarte multa treaba la birou, insa am apucat sa fac ieri aceste triunghiuri delicioase cu afine (asa le-am denumit eu). Le-am pregatit intr-un timp destul de scurt si pot sa spun ca au iesit foarte bune. Vi le recomand sa le incercati in zilele in care vreti sa pregatiti ceva rapid si gustos.

Ingrediente


  • 115 g unt rece
  • 280 g faina
  • 1 plic praf de copt
  • un praf de sare
  • coaja de la o lamaie
  • 75 g zahar
  • 120 ml smantana pentru gatit
  • 1 ou intreg
  • 1 lingurita esenta de vanile
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 190 g afine inghetate sau proaspate





Amestecam untul rece taiat bucati cu faina amestecata cu praful de copt, sarea, coaja de lamaie, zaharul, scortisoara si oul si incepem sa framantam. Treptat adaugam smantana, afinele si amestecam bine.Dupa ce avem un fel de coca, adaugam aceasta in tava tapetata cu hartie de copt.( Eu m-am descurcat cu dosul unei linguri). Am taiat in 8 felii si am dat tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru cca 25-30 de minute, dupa care am lasat prajitura sa se raceasca.
Se serveste ca atare. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu