marți, 25 august 2015

Smoothie cu fructe

Dupa cum v-am povestit,am avut o saptamana destul de solicitanta, la fel a fost si in weekend, deoarece am fost tot pe drumuri ba la Baia Mare dupa cumparaturi, ba la Festivalul de Muzica Populara de la Oteloaia, judetul Satu Mare. Am sa va povestesc de aceasta zona frumoasa la momentul potrivit. 
Saptamana trecuta a fost black friday la altex si am gasit la promotie un blender mic cu care sa imi fac niste smoothiuri.
Asa ca va prezint un smoothie usor de preparat si delicios care sa va vitaminizeze in zilele cand sunteti pe fuga.

Ingrediente
2 nectarine feliate
Un pumn de mure inghetate
1/2 para
300 ml lapte
2 lingurite de miere
1 lingurita scortisoara

Punem toate fructele in blender. Deasupra punem mierea, scortisoara si turnam laptele peste. Mixam bine si gata smoothie-ul.
Poftica buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu