marți, 25 august 2015

Clafoutis cu pere

Mai am multe retete de incercat si de invatat, dar azi am ales sa fac clafoutis cu pere, deoarece aveam niste pere proaspete din gradina. Va invit sa incercati aceasta reteta frantuzeasca delicioasa si rapida.

Ingrediente


  • 4 oua
  • 100 g zahar
  • 125 g faina
  • 250 ml lapte
  • 200 ml smantana pentru gatit
  • 2 linguri coniac
  • 2 lingurite ghimbir ras
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 2 pere taiate felii


Eu nu mai am tava de yena, deoarece s-a spart, asa ca am folosit o tava.Punem feliile de pere in tava, deasupra presaram 2 linguri de zahar, ghimbirul ras si cele 2 linguri de coniac.
Separat mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul, dupa care adaugam laptele, smantana si faina.
Turnam compozitia peste pere si dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 45 de minute.
Scoatem tava din cuptor si lasam sa se raceasca pentru cel putin 15 minute.
Se poate servi ca atare, insa eu am ales sa servesc alaturi de inghetata de vanilie si frisca presarata cu scortisoara deasupra.
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu