joi, 2 aprilie 2015

Briose cu morcovi si cocos


Sfintele Sarbatori de Pasti ne bat la usa cu pasi repezi, pt mine de doua ori, si inca nu am pregatit nimic foarte sofisticat, insa poate pentru saptamana viitoare imi vin ceva idei delicioase. Pana atunci va prezint o idee de cupcakes cu morcovi si cocos, iar zilele urmatoare va voi arata ce tort delicios am pregatit unui bebe tare dragalas pe nume Catalin, caruia ii sunt si nasa.
Am pregatit ieri aceste briose delicioase, pe care le-am consumat asa simple fara crema.
Sunt atata de usor de facut,  moi si pufoase, incat iti vine tot sa mai mananci cate una.

Ingrediente pt 18 briose
4 oua
125 g zahar
1 plic zahar vanilat bourbon
175 ml ulei
300 g faina
100 g nuca de cocos
75 ml lapte
1 plic praf de copt
200 g morcovi rasi


Pentru inceput am razuit morcovii, pe urma am mixat intr-un alt recipient ouale intregi cu zaharul si zaharul vanilat pana si-au dublat volumul. Treptat am adaugat uleiul, laptele, faina amestecata cu praful de copt si nuca de cocos, iar la final am pus si morcovii si am amestecat bine. Am turnat compozitia in tava de briose, tapetata cu hartie speciala si am dat tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru ccca 25 de minute. Dupa ce s-au copt le-am scos din cuptor si le-am lasat sa se raceasca.
Le-am servit ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu