vineri, 24 aprilie 2015

Tort mascarpone

Am pregatit ieri unei prietene un tort delicios de mascarpone (bine si un pic de branzica pt ca mie nu-mi place doar crema de mascarpone asa goala) si zmeura si  a iesit tare delicios. Este un tort simplu si gustos, numai buna pentru zilele calduroase care urmeaza sa vina.

Ingrediente blat


  • 5 oua
  • 5 linguri zahar
  • 5 linguri faina
  • 2 linguri ulei
  • 1 lingurita praf de copt


Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru  20-25 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.

Ingrediente crema roz


  • 100 g zmeura
  • 100 g branza dulce de vaca
  • 250 g mascarpone
  • 100 ml frisca lichida
  • 1 praf intaritor de frisca
  • 3 linguri zahar pudra

Pentru crema de branza roz am pisat branza dulce de vaca, peste care am adaugat zaharul, mascarpone, frisca, zmeura, intaritorul de frisca si le-am mixat bine.

Ingrediente crema alba



  • 50 g branza dulce de vaca
  • 125 g mascarpone
  • 100 ml frisca lichida
  • 1 plic zahar vanilat bourbon
  • 1 lingurita coaja de lamaie
  • 3 linguri zahar pudra


Pentru crema alba, am mixat branza cu zaharul, zaharul vanilat,coaja de lamaie, mascarpone, frisca.


Decor


  • 200 g zmeura (congelata am avut eu)
  • gelatina


Asamblarea tortului

Luam blatul racit. Prima data punem crema roz peste blat, iar pe urma cea alba si bucatile de zmeura. Dam la rece pana facem gelatina. Se prepara gelatina conform instructiunilor de pe ambalaj.Turnam gelatina peste zmeura, o uniformizam si dam tortul la rece peste noapte.
Se serveste ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu