luni, 20 aprilie 2015

Tort Sacher

Incep azi a va prezenta ultimele retete care le-am facut in ultima vreme. Am avut niste saptamani foarte intense si nu am avut timp ca sa le mai si postez, dar promit ca in zilele urmatoare am sa postez si retetele gustoase care le-am pregatit de pasti.
Acest tort l-am pregatit familiei cu ocazia zilei mele de nastere si mi-a fost confirmat ca seamana destul de mult cu cel orginal. Este un tort gustos, dulce acrisor, care vi-l recomand cu drag atunci cand doriti ceva usor si cu multa ciocolata.

Ingrediente blat

180 g ciocolata neagra 85% cacao
180 g unt moale
180 g faina
100 g zahar pudra
6 oua
40 g zahar
1 lingurita praf de copt

Ingrediente umplutura

450 g gem de caise

Ingrediente glazura

180 g ciocolata neagra 85% cacao
2 linguri lapte

Decor

floricele martipan

Separam galbenusurile de albusuri.Topim ciocolata pe baie de aburi. Mixam untul cu zaharul pudra si incorporam ciocolata topita si pe rand fiecare galbenus. Albusurile le batem spuma tare si le amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn in compozitia de ciocolata,la fel facem si cu faina amestecata cu praful de copt. Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pt cca 15 min, dupa accea reducem temperatura la 150 grade Celsius si il mai lasam pentru 20 de minute.
Scoatem tava din cuptor si lasam blatul sa se raceasca. Taiem blatul in doua, peste prima jumatate punem gemul de caise si cel de-al doilea blat. Topim ciocolata pentru glazura pe baie de aburi si adaugam cele 2 linguri de lapte. Turnam glazura pe tort si cu ajutorul unui cutit omogenizam. Se da tortul la rece pentru cca o ora. Fiind ziua mea de nastere am decorat cu niste margarete, floricele si frunde din martipan.
Se feliaza si se serveste ca atare. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu