marți, 7 aprilie 2015

Tort bebe

Am avut o saptamana foarte grea si nu am apucat sa pregatesc nimic de pastele catolic, doar niste briose cu morcovi, noroc ca le tinem si pe cele din saptamana aceasta si ca mama si bunica nu fac pretentii la ce prajitura le pregatesc.
Weekendul acesta am fost o nasa fericita a unui bebelus pe nume Catalin Adrian. Cu aceasta ocazie am pregatit familiei un tort delicios de branza cu zmeura si vanilie, pe care l-am decorat cu diferite modele de botez. Pentru acest tort mi-am luat inima in dinti (va zic sincer) si am pregatit singura un bebelus din martipan. Toata lumea a fost multumita de rezultat, in special parintii si bunicii.


Ingrediente blat

12 oua
12 linguri zahar
6 linguri ulei
12 linguri faina
2 lingurite praf de copt

Ingrediente crema branza

500 g branza dulce de vaca
75 g zahar
250 g mascarpone
300 ml frisca Hulala
400 g zmeura
1 plic zahar vanilat
coaja de la o lamaie

Ingrediente crema vanilie

300 ml lapte
2 linguri zahar
1 plic praf budinca de vanilie
400 g unt moale

Decor

figurine martipan


Am inceput cu pregatirea blatului.Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru  30-35 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.
Pentru crema de branza am pisat branza dulce de vaca, peste care am adaugat zaharul, mascarpone, frisca si cam 100 g de zmeura si le-am mixat bine.
Budinca de vanilie am preparat-o conform instructiunilor de pe ambalaj, dupa ce s-a racit, am adaugat untul moale si am amestecat pana a devenit ca o crema.

Asamblarea tortului

Luam blatul si il taiem in doua. Peste primul blat adaugam crema de branza si punem zemura ramasa ( 300g) si cel de-al doilea blat deasupra. Acoperim tortul cu crema de vanilie si dam la rece pentru cca 30 de minute ca sa se intareasca putin , dupa care decoram cu figurinele din martipan.

L-am servit ca atare. Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu