duminică, 30 noiembrie 2014

Tort de mac


Azi, daca tot ii sarbatoare, v-am pregatit un tort delicios de mac, cu branza, cu piersici si crema de lamaie. O buna prietena de-a mea a vazut prajitura cu mac, care am pregatit-o saptamana trecuta si am facut-o pentru ea ca si tort.  A iesit un tort delicios si special, care merge de minune azi cu ocazia sf. Andrei. Va doresc tuturor celor care poarta numele de Andrei si Andreea un sincer "La multi Ani!"

Ingrediente blat
6 oua
150 g zahar
150 g faina
90 g mac
1 praf de copt

Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si macul si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 170 de grade Celsius pentru  40-45 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.

Ingrediente crema de branza
500 g de branza
400 ml frisca lichida 
100 g zahar
1 lingurita coaja de lamaie

Mixam branza cu frisca, zaharul si coaja de lamaie pana devine ca o crema.

Ingrediente crema de lamaie
300 ml lapte
1 plic praf de budinca de lamaie
2 linguri de zahar
300 g unt moale 
1 borcan compot de piersici

Preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, o luam de pe foc si lasam sa se raceasca. Adaugam treptat untul moale taiat in bucatele si mixam bine.

Asamblarea tortului

Taiem blatul in doua. Peste prima jumatate punem crema de branza, deasupra piersicile taiate si cel de-al doilea blat. Invelim tortul cu crema de lamaie si am decorat cu florile de martipan si literele din fondant.
Din pacate inca poza cu felia de tort nu am primit-o, dar am sa o postez zilele urmatoare. Pana atunci va doresc o zi frumoasa si...Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu