duminică, 16 noiembrie 2014

Tort improvizat de ciocolata si capsuni


Am fost plecata din tara, in Anglia mai exact pentru o saptamana. Mi-am luat si eu in sfarsit o mica vacanta dupa toata nebunia din vara.
Nu am gatit nimic special, nu pentru ca nu am incercat, insa am intampinat o mica problema...cuptorul lui Alex arde tot. Asa ca dupa ce am incercat un crumble cu mere si un pandispan simplu de ciocolata( care s-au ars bineinteles), am improvizat. De data aceasta ( sper sa fie prima si ultima data), am sa va dezamagesc, deoarece am cumparat 2 foi de pandispan gata facute. Nu sunt foarte mandra de alegerea facuta, dar am vrut sa pregatesc si eu ceva bun. Sa stiti ca e foarte greu, mie cel putin asa mi s-a parut deoarece nu am gasit acolo niciunde praf de budinca, asa ca am recurs la o crema de ciocolata cu lapte si niste capsuni proaspeti plus fingerchocolate, niste biscuiti de ciocolata.

Avem nevoie de:
2 blaturi cumparate de la Tesco
120 g de ciocolata cu lapte
250 g unt moale
250 g de capsuni
1 1/2 cutie de fingerchocolate

Topim ciocolata pe baie de aburi, il dam deoparte si lasam putin sa se raceasca. Adaugam untul taiat bucatele si mixam pana devine ca o crema.
Luam cele doua foi. Primul blat il asezam pe farfurie, o insiropam cu sirop, de mure am gasit eu prin bucatarie, o ungem cu jumatate din crema, deasupra punem capsunii taiati in bucati, iar peste cel de-al doilea blat. Acoperim tortul cu crema ramasa, lasand putina crema pentru capsuni, si decoram jur-imprejur cu biscuitii. Inmuiem cateva capsuni in crema de ciocolata si decoram cu ele tortul.
Am dat tortul la rece pentru cel putin o ora si l-am servit ca atare. Pofta buna!


Ca sa va treaca supararea pe mine, va incant cu cateva poze din locurile pe care le-am vizitat. Va multumesc ca ma urmariti si va doresc seara frumoasa ca si voi in continuare.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu