joi, 1 mai 2014

Ciocolata de casa in cornet


Azi e 1 Mai, zi de leneveala si de mesterit ceva prin bucatarie pentru mine. Cum nu am facut demult ciocolata de casa, m-am gandit sa fac repede o portie, deoarece imi place mai mult ciocolata homemade decat cea cumparata din magazin. Este o reteta usoara, gustoasa si rapida.

Ingrediente

  • cornete de inghetata vreo 16 bucati ( la kaufland la raionul de inghetata gasiti)
  • 500 g lapte praf dr. Oetker
  • 400 g zahar
  • 150 ml apa
  • 50 g cacao dr. Oetker
  • 150 g de unt
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingura esenta de portocale
  • 100 g merisoare confiate sau stafide
  • bomboane decorative

Luam o oala si punem apa cu zaharul amestecat cu zaharul vanilat pe foc aprox 10 minute pana incepe sa fiarba si sa se lege siropul. Adaugam esenta de portocale, untul taiat bucati si amestecam bine pana cand untul se topeste. Treptat adugam laptele praf amestecat cu cacao si omogenizam bine si repede ca sa se lege si sa nu ramana bucati.
 Nu am apucat sa fac poza si la ciocolata, deoarece m-am grabit ca sa nu se intareasca, dar sper sa va puteti descurca.
 In fiecare cornet punem cam 3-4 bucati de merisoare si turnam deasupra ciocolata pana la umplere.
La final am presarat bombonele decorative si le-am lasat sa se raceasca.

L-am taiat in doua si asa arata pe dinauntru.

Pofta buna! 
 Distractie placuta celor care sarbatoresc ziua de 1 Mai Muncitoresc in acest weekend prelungit.


2 comentarii: