sâmbătă, 3 mai 2014

Cuburi cu ciocolata si cocos


Life is better with friends

Ieri, am avut parte de o zi  frumoasa cu soare. Am profitat de ocazie si am iesit la iarba verde cu prietenii.
Am pregatit aceste prajituri prietenilor mei, care au fost foarte incantati de ceva dulce. Sunt usor de facut, insa necesita putin timp la inceput daca o faceti prima data. Merg de minune dupa mancarurile grase si bere.





Ingrediente

  • 400 g zahar
  • 400 g faina
  • 200 ml lapte
  • 2 oua
  • 4 linguri miere
  • 6 linguri ulei
 Crema de ciocolata
  • 300 g unt taiat bucati 
  • 75 g de cacao
  • 300 ml lapte
  • 1 lingura coniac
Decor
  • 200 g de cocos
Mixam cele doua oua intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul si devin ca o crema. Treptat adaugam mierea si pe urma uleiul, omogenizand bine dupa fiecare lingura. Turnam incet laptele in compozitie si adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam bine.
Luam o tava, o presaram cu faina si turnam compozitia rezultata in ea. Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru aproximativ 40-45 de minute pana trece de testul cu scobitoarea.
Scoatem tava, feliem prajitura si lasam sa se raceasca.
Intre timp, luam o craticioara in care amestecam bine cacao cu laptele ca sa nu ramana cocoloase. Peste adaugam bucatile de unt si punem craticioara pe foc si lasam untul sa se topeasca. Luam craticioara de pe foc si adaugam lingura de coniac si amestecam. 
Luam cate un cub, il punem in crema de ciocolata , il tavalim in cocos si il  asezam pe o tava.
Lasam cuburile la rece cel putin o ora.
Se serveste ca atare.

Bon Appetit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu