luni, 19 mai 2014

Cupcakes de ciocolata cu frosting de mascarpone


Bine v-am regasit dupa o saptamana. Nu am mai postat nimic saptamana trecuta, deoarece eram in sesiune ( termin facultatatea) plus treaba multa la birou si nu am apucat sa mesteresc nimic prin bucatarie, dar promit sa ma revansez in aceasta saptamana cu bunatati.
Vineri am pregatit aceste prajiturele delicioase cu cacao, ciocolata si un frosting de mascarpone. Vi le recomand cu drag, deoarece sunt usor de facut, rapide si merg de minune cu capsuni proaspeti.

Ingrediente pentru 20 de bucati

  • 4 oua
  • 160 g unt topit
  • 100 g zahar
  • 400 g faina
  • 80 g cacao
  • 340 g iaurt
  • 100 ml lapte
  • 1 plic praf de copt
  • banuti de ciocolata

Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam iaurtul, laptele, untul topit si faina amestecata cu cacao si praful de copt.
Tapetam tava de briose cu hartie speciala si turnam compozitia in fiecare forma de muffins. Deasupra presaram cate 3-4 banuti de ciocolata si dam tava la cuptorul preincalzit la 190 de grade Celsius pentru 25 de minute. ( Trebuie sa treaca de testul cu scobitoarea) Scoatem tava din cuptor si lasam briosele sa se raceasca.

Ingrediente crema

  • 150 g unt moale
  • 250 g mascarpone
  • 4 linguri zahar pudra
  • 1 lingura esenta de vanilie
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 1/4 lingurita nucsoara
  • bobite de ciocolata

Mixam untul cu crema de mascarpone si adaugam treptat zaharul, esenta de vanilie, scortisoara si nucsoara.
Compozitia rezultata, o punem intr-un pos si spritam fiecare briosa in parte. Deasupra presaram bobite de ciocolata. Eu am servit alaturi de capsuni proaspeti.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu