miercuri, 30 decembrie 2015

La multi ani 2016!


Anul acesta a fost un an greu pentru mine, deoarece a fost un an plin de suisuri si coborasuri, insa a trecut foarte repede. Anul acesta m-am axat mai mult pe munca de la birou si din aceasta cauza am cam neglijat si blogul.
Impreuna cu familia am deschis o pensiune superba in judetul Satu Mare, unde mi-am cam folosit energia ajutandu-mi parintii.
Vreau sa va multumesc tuturor ca mi-ati ramas alaturi si vreau sa multumesc si celor care ma urmaresc in continuare.
Va doresc un An Nou Fericit plin de bucurii! Sa aveti multa sanatate, fericire si mult noroc in tot ceea ce v-ati propus in anul ce vine.
Si cum nu puteam sa inchei acest an fara a pregati ceva dulce, chiar daca de Craciun nu am apucat din pacate, v-am pregatit niste mini tortulete cu caffe latte, scortisoara si vanilie, si cafea si mure.

Pt inceput se face un blat din 8 oua.
Reteta pt blat o gasiti aici.

Pe urma am folosit:

Ingrediente crema vanilie

150 ml lapte
1/2 plic budinca de vanilie
1 lingura zahar 
100 g unt

Se prepara budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, dupa care se amesteca cu untul.

Ingrediente crema cafea

150 ml lapte
1/2 plic praf de budinca de cafea
1 lingura zahar
100 g unt
Se prepara aceasta crema la fel ca si pe cea de vanilie.

Asamblare

Am taiat cu ajutorul inelelor 12 felii de mini tort.
La asamblare am pus asa, crema de vanilie: blat, crema, pe urma iar un strat de blat si o crema, peste care am pus coacaze rosii.
La crema de cafea: 2 am facut simple doar cu crema de cafea si 2 le-am garnisit cu mure. Le-am dat la rece pentru cca o ora si le-am mai decorat cu bucati de ciocolata, la care am folosit o foaie de ciocotransfer.
 Va doresc pofta buna.

La multi ani!

2016


Cu mult drag,
Mela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu