sâmbătă, 12 decembrie 2015

Pavlova cu turta dulce, clementine si rodie

Am avut o retinere in a face acest desert pentru ca mi se parea complicat, de fapt nu e complicat deloc :) L-am decorat dupa bunul plac si a iesit ceva super delicios care l-am savurat cu prietenul meu.

Ingrediente bezea
2 albusuri
100 g zahar pudra
1 lingurita de cafea de amoniu de porumb
1 lingurita de cafea de otet de vin alb

Ingrediente crema
100 ml frisca lichida
125 g mascarpone
1 lingurita esenta de portocale
1 lingurita scortisoara

Decor
1 clementina
2 bucati de turta dulce zdrobite
Cateva seminte de rodie

Mixam albusurile cu un praf de sare spuma tare, dupa care adaugam treptat cate o lingura de zahar pudra si mixam dupa fiecare. La final adaugam otetul si amoniu de porumb si amestecam cu mixerul.
Se pot face mai multe gramajoare, dar eu am ales de aceasta data sa fac doar doua. Le-am pus pe foaia de silicon si le-am dat la cuptorul preincalzit la 140 de grade Celsius si le coacem circa o ora., pe urma le lasam sa se raceasca complet.
Eu le-am pregatit seara si le-am lasat sa se raceasca pana dimineata.

Crema o pregatim astfel: mixam frisca lichida pana se intareste, pe urma se amesteca cu mascarpone, esenta de portocale si scortisoara.
 Am luat o bezea, peste am pus crema si bucatile de clementine,iar pe urma am presarat deasupra bucatile de turta dulce si semintele de rodie.
Se serveste ca atate cu multa dragoste!
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu