miercuri, 10 februarie 2016

Tort de fructe de padure si crema de sampanie


In primul rand imi pare rau ca nu am mai postat nimic de atata timp:) Am inceput anul acesta cu multe schimbari,atat bune cat si rele, de exemplu m-am mutat si unde stau acuma din pacate nu functioneaza cuptorul si.........si o logodna :) Am fost ceruta si surprinsa in acest weekend la Colibita, un loc superb unde va recomand sa mergeti cu totii.
Asa ca astazi v-am pregatit un tort delicios cu fructe de padure si crema de sampanie, daca tot e ocazie speciala, pentru noi (mine si prietenul meu)e ocazie dubla: aniversare si logodna ❤️ plus ca se aproprie si valentine's day😍
Pentru blat folosin aceasi reteta simpla din 8 oua, pe care l-am pregatit in graba acasa.

Ingrediente blat


  • 8 oua
  • 8 linguri zahar
  • 8 linguri faina
  • 4 linguri ulei
  • 1 lingurita praf de copt


Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru  20-25 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.



Ingrediente crema


  • 300 ml lapte
  • 2 linguri zahar
  • 1 budinca de capsuni
  • 100 g mascarpone
  • 200 g unt
  • 50 g margarina
  • 125 ml sampanie zarea cu capsuni
  • gem de fructe de padure

Fiind in pana de idei, deoarece imi imaginam un gust aparte, am combinat mai multe ingrediente pana am ajuns la gustul dorit.
Preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj. Lasam putin sa se raceasca, iar pe urma treptat mixam in compozitie untul, margarina, mascarpone, sampania si o lingurita de gem de fructe de padure.

Asamblarea tortului

Taiem blatul in doua. Pe prima jumatate se pune gemul de fructe de padure, pe urma cam un sfert din cantitatea de crema si cel de-al doilea blat. Invelim tortul cu inca o jumatate din crema si pastram cateva pentru ornat. Am ales sa incerc sa fac deasupra niste trandafiri din crema, care nu mi-au iesit in totalitate (insa e bine pentru prima data), iar pe margine cu margelute colorate din zahar.
Am dat tortul la rece peste noapte, pe urma l-am taiat si l-am servit ca atare.
Pofta buna!
Si o poza cu inelul primit 😁



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu