marți, 8 decembrie 2015

Braduleti de ciocolata

Am mai pregatit inainte ciocolata de casa, insa anul acesta am vrut sa modernizez un pic reteta si sa incerc sa fac cativa braduti. Reteta initiala cu toti pasii de pregatire o gasiti aici

Ingrediente


  • 250 g lapte praf
  • 200 g zahar
  • 75 ml apa
  • 100 g unt
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita esenta de portocale
  • cornete de inghetata aprox 8 bucati


Decor


  • martipan verde
  • confetti colorat
  • steluta din ciocolata alba


Luam o oala si punem apa cu zaharul amestecat cu zaharul vanilat pe foc aprox 10 minute pana incepe sa fiarba si sa se lege siropul. Adaugam esenta de portocale, untul taiat bucati si amestecam bine pana cand untul se topeste. Treptat adugam laptele praf amestecat cu cacao si omogenizam bine si repede ca sa se lege si sa nu ramana bucati.
Turnam compozitia in cornetele de inghetata.
Am decorat cu martipan verde. Am intins martipanul pe masa de lucru si am invelit cornetul cu acesta. L-am stropit cu putina apa si pe urma le-am tavalit in confetti. Am decorat varful cu o stea de ciocolata alba. Le-am lasat sa se usuce si le-am servit ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu