luni, 14 decembrie 2015

Prajitura cu castane

Am avut pofta in weekend sa mananc o prajitura buna cu castane. Nu am gasit nimic bun pe placul meu de pe net, asa ca mi-am lasat imaginatia sa-mi zburde putin si sa fac ceva pe gustul meu.

Ingrediente blat


  • 6 oua
  • 6 linguri zahar
  • 3 linguri ulei
  • 6 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt


Ingrediente crema


  • 500 g piureu de castane 
  • 200 g unt
  • 2 linguri coniac 
  • 300 ml lapte
  • 1 plic budinca de vanilie

Glazura


  • 100 g ciocolata
  • 2 linguri ulei

Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Adaugam treptat uleiul, faina amestecata cu praful de copt si amestecam usor . Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 30 de minute.
Scoatem tava din cuptor si lasam blatul sa se raceasca.
Mixam piureul cu untul. Pregatim budinca de bunica conform instructiunilor de pe ambalaj, o lasam sa se raceasca putin dupa care o adaugam in compozitia de castane si amestecam bine.
Punem crema peste blat si dam la rece pana facem glazura de ciocolata.
Topim ciocolata pe baie de aburi, dupa care amestecam cu cele doua linguri de ulei.
Turnam ciocolata deasupra prajiturii si dam la rece din nou pana se intareste glazura.
Se taie felii si se serveste ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu