vineri, 16 octombrie 2015

Macarons cu zmeura

In sfarsit mi-am luat inima in dinti si pt prima data am incercat sa fac macarons...ce-i drept nu mi-au iesit ca in reviste, dar prima data se iarta...nu?
Oricum crema de zmeura care am preparat-o in combinatie cu asa zisele "macarons" au iesit nemaipomenit de bune:) 

Ingrediente


  • 2 albusuri
  • 1 lingura zahar tos
  • 115 g zahar pudra
  • 75 g faina de migdale

Mixam albusurile spuma tare cu un praf de sare si cu o lingura de zahar tos, dupa care adaugam colorantul si mixam in continuare.
Adaugam faina amestecata cu zaharul pudra, care am dat-o initial prin sita si amestecam usor cu ajutorul unei spatule. Punem compozitia intr-un pos si formam macarons.
Eu nu m-am uitat ce-i drept la tutoriale pe internet la cum se pregatesc doar am facut cum am crezut, din aceasta cauza nu au iesit foarte plate.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 140 de grade Celsius cu ventilatie pentru 7 minute, dupa care le mai coacem la temperatura de 120 de grade Celsius pentru inca 8 minute.
Scoatem tava din cuptor si le lasam sa se raceasca circa o ora.

Ingrediente crema


  • 100 ml frisca lichida
  • 3 linguri gem de zmeura
  • 1 lingurita coaja rasa de la lamaie


Mixam frisca lichida, dupa care adaugam gemul de smeura si coaja rasa de lamaie. Dam crema la rece pana se racesc macarons, dupa care luam cate 2 jumatati si le lipim cu crema rezultata.
Se servesc ca atare.
Mama si prietenul meu au cam devorat portia care am facut-o :))
Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu