joi, 19 noiembrie 2015

BROWNIE INIMIOARE

Am revenit astazi cu o reteta simpla de brownie, dar gustoasa si rapida. Imi cer scuze pentru perioada in care nu am postat nimic, dar impreuna cu parintii mei am deschis o pensiune in judetul Satu Mare, la Oteloaia, de care sunt foarte mandra si de care va voi povesti in curand.
Din toata inima va invit sa incercati aceste prajiturele.

Ingrediente
335 g ciocolata neagra
200 ml ulei
4 oua
2 pachete zahar vanilat
125 g iaurt
230 g faina
1/2 praf de copt

Decor
50 g ciocolata neagra
zahar colorat

Topim ciocolata  pe baie de aburi si lasam putin sa se raceasca.
Mixam ouale intregi cu zaharul si zaharul vanilat pana isi dubleaza volumul, dupa care adaugam uleiul,compozitia de ciocolata si faina amestecata cu praful de copt.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt. Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 30 de minute.
Se scoate tava din cuptor si se lasa la racit. Am topit intre timp ciocolata pe baie de aburi, dupa care le-am decupat in forma de inimioara si le-am uns cu ciocolata si am presarat zahar colorat deasupra.
Am dat inimioarele la rece pentru cel putin jumate de ora si le-am servit ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu