miercuri, 7 octombrie 2015

Inghetata de cocos cu raffaelo

Aveam lapte de cocos cumparat de mai demult de la Tesco din Ungaria si numai nu stiam ce sa pregatesc cu el. Daca tot au mai fost cateva zile mai insorite de toamna, zilele trecute am pregatit aceasta inghetata rapida de inghetata de cocos pe care am servit-o cu raffaello.

Ingrediente inghetata de cocos



  • 200 ml frisca lichida
  • 400 g lapte de cocos
  • 10 linguri fulgi de cocos
  • 3 linguri zahar pudra
  • fulgi de ciocolata


Mixam frisca lichida, dupa care adaugam laptele de cocos, fulgii de cocos si zaharul si amestecam bine.
Turnam compozitia intr-un vas de plastic,iar peste am presarat niste fulgi de ciocolata si am dat la rece ( la congelator) pentru cel putin 3 ore.

Am servit cu raffaello de casa, care v-am prezentat-o de craciun.Reteta o gasiti aici

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu