joi, 8 octombrie 2015

Madlene cu ciocolata


Marti am fost pe la lidl si am primit tava pt madlene...si cum sunt si eu ca si un copil care primeste o jucarie noua si trebuie sa o incerce, asa am fost si eu cu tava primita,am facut niste madlene cu ciocolata.

Ingrediente pt aprox 24 buc
3 oua
3 linguri de zahar
1 plic zahar vanilat
80 g unt
50 g ciocolata neagra 75%cacao
100 g faina
1/2 lingurita praf de copt
1 lingurita scortisoara
1  lingurita rom
1 lingura lichior ciocolata

Topim ciocolata pe baie de aburi impreuna cu untul.
Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul, dupa care turnam compozitia de ciocolata si treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt, scortisoara, romul si lichiorul de ciocolata. Am uns formele cu unt, iar cu ajutorul unei linguri le-am umplut cu compozitia de ciocolata.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 200 de grade Celsius pentru cca 14 minute.
Se scot din tava, se lasa la racit.
Se servesc ca atare sau se presara zahar pudra deasupra.
Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu