luni, 11 mai 2015

Banana bread ( chec cu banane)

Va propun sa incepem acasta saptamana cu o reteta usoara si delicioasa. Acest weekend nu am stat degeaba, doar ca nu am avut timp sa si postez. Am pregatit Banana Bread ( tradus ar fi paine cu banane) cu nuca si crema de branza si glazura de ciocolata si il recomand cu drag iubitorilor de banane.

Blat 


  • 100 g nuca macinata
  • 3 banane coapte
  • 2 oua
  • 250 g faina
  • 150 g miere
  • 3 linguri ulei
  • 3 linguri lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita scortisoara

Crema de branza


  • 125 g mascarpone
  • 100 g branza
  • 200 ml frisca lichida Dorna
  • 3 linguri zahar pudra
  • 1 lingurita esenta de vanilie


Decor


  • 1 banana
  • 50 g ciocolata neagra

Mixam ouale intregi cu o lingura de zahar pana isi dubleaza volumul. Turnam compozitia de oua peste bananele amestecate cu mierea si mixam.
Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si scortisoara, uleiul si laptele.
Turnam compozitia in tava de chec tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca o ora pana trsce de testul cu scobitoarea.
Scoateti tava din cuptor si lasati "painea" sa se raceasca.
Intre timp am mixat mascarpone cu branza si frisca, am adaugat zaharul si esenta de vanilie.
Am taiat blatul in doua, am pus peste primul blat aproximativ jumatate din crema, pe urma al doilea blat si crema ramasa deasupra.
Am decorat cu felii de banane si ciocolata topita pe baie de aburi.
Se serveste ca atare! 
Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu