joi, 28 mai 2015

Tort de iaurt cu capsuni

Am pregatit saptamana aceasta iar un tort special unei persoane foarte dragi mie. Pentru mine prietenele care imi sunt alaturi zilnic, fac parte din familie si au toata atentia mea. Am pregatit un tort special de iaurt si multe capsuni.

Ingrediente blat
  • 3 oua
  • 3 linguri zahar
  • 3 linguri faina
  • 1 lingura ulei
  • 1 lingurita praf de copt

Ingrediente crema iaurt

  • 250g iaurt cremoso cu capsuni
  • 100 ml frisca lichida
  • 1 plic intaritor de frisca
  • aprox 100 g capsuni

Ingrediente crema mascarpone

  • 100 ml frisca
  • 125 g mascarpone
  • 1 plic intaritor de frisca
  • 2 linguri zahar pudra
  • 1 lingurita esenta de vanilie

Decor


  • 8 capsuni invelite in ciocolata
  • felii de capsuni
  • fulgi de ciocolata

Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru  20-25 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca. Intre timp  mixam frisca cu intaritorul de frisca, pe urma adaugam iaurtul si amestecam bine. Taiem blatul in doua, peste primul blat punem crema de iaurt, capsunile taiate in doua si cel de-al doilea blat.
Mixam frisca ramasa cu intaritorul de frisca, adaugam mascarpone,esenta de vanilie si zaharul pudra, iar pe urma invelim tortul cu crema rezultata. Am decorat cu cativa capsuni pe care i-am inbibat in ciocolata, iar jur imprejur cu felii de capsuni.  Am dat tortul la rece pentru cca jumatate de ora.
Nu am asteptat destul ca sa se intareasca crema, insa a iesit delicios.
Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu