marți, 12 mai 2015

Tort de ciocolata cu capsuni

Au aparut primii capsuni, care sunt printre fructele mele preferate.Am avut de pregatit in weekend un tort de ciocolata si nu stiam cu ce sa il completez, dar dupa iesirea mea la piata cu mama m-am hotarat sa il fac cu capsuni.

Ingrediente blat


  • 6 oua
  • 6 linguri zahar
  • 3 linguri ulei
  • 4 linguri faina
  • 2 linguri cacao
  • 1 lingurita praf de copt

Crema de ciocolata


  • 300 ml lapte
  • 1 plic praf de budinca de ciocolata
  • 2 linguri de zahar
  • 200 g unt moale 
  • 2 linguri coniac ( Alexandrion)
  • 200 g capsuni

Decor


  • 500 g capsuni
  • 50 g Ciocolata neagra
  • Finetii sticks


Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam uleiul,faina amestecata cu praful de copt,cacao si amestecam cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru  20-25 de minute, dupa care lasam blatul sa se raceasca.
Pregatim budinca conform instructiunilor de pe ambalaj si o lasam la racit. Adaugam treptat untul moale, coniacul si mixam pana devine ca o crema.
Taiem blatul de cacao in doua. Peste prima jumatate punem un sfert din crema, capsuni taiati in doua si cel de-al doilea blat. Am invelit tortul cu crema ramasa. Mie imi erau cam lungi sticksurile de finetti asa ca am taiat putin din ele. Am decorat  jur-imprejur cu finetti sticks si cu capsuni proaspeti. ( am pus de asemenea cateva bucatele de finetti sticks deasupra) Topim ciocolata pe baie de aburi si stropim capsunile cu ea.
La final am pus si o frunzulita de lamaita.
Se da tortul la rece pentru cca o ora. Se serveste ca atare.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu