luni, 11 mai 2015

Biscuiti Twix

De mult mi-am propus sa incerc o astfel de reteta, insa cu fuga si agitatia din ultima vreme pe care am avut-o la birou, abia mi-a ramas sa pregatesc in weekend cate ceva.
Am pregatit acesti biscuiti simpli cu vanilie, caramel si glazura de ciocolata, deoarece sunt fana a batoanelor Twix.

Ingrediente biscuiti ( ies in jur de 30 de bucati)
160 g unt moale
225 g faina
100 g zahar
1 lingurita esenta de vanilie
1 ou

Glazura caramel
350 g caramele cu lapte
100 ml frisca lichida

Glazura ciocolata
150 g ciocolata neagra

Din ingredientele pt blat framantam un aluat, dupa care il dam la rece pentru cca 20 de minute. Punem aluatul pe masa de lucru si intindem un aluat subtire de ccirca 1/2 cm. Cu ajutorul unui pahar am taiat biscuitii, dupa care i-am asezat pe tava tapetata cu hartie de copt si i-am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 15 min ( pana se rumenesc usor). Scoatem biscuitii din cuptor si ii lasam sa se raceasca.
Punem caramele si frisca intr-o craticioara si le topim. Dam vasul deoparte si lasam putin sa se intareasca compozitia.
Luam biscuitii si punem crema de caramel deasupra cu ajutorul unei lingurite.
Topim ciocolata pe baie de aburi si turnam pe fiecare biscuit cu caramel in parte.
Se lasa sa se intareasca. Eu i-am pregatit seara, asa ca i-am lasat peste noapte.
Se servesc ca atare cu un pahar de lapte sau dimineata langa cafeluta.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu