vineri, 20 februarie 2015

Tort surpriza

"Surprise is the greatest gift which life can grant us" Boris Pasternak

Weekendul acesta a fost unul intens, deoarece am pregatit 3 torturi total diferite. Acesta este primul pe care vi-l prezint astazi,  un tort in forma de cadou unei prietene dragi, cu castane si coacaze.


Ingrediente blat


  • 5 oua
  • 5 linguri zahar
  • 2 linguri ulei
  • 5 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt

Ingrediente crema


  • 175 g piure de castane
  • 150 ml lapte
  • 1/2 plic budinca de vanilie
  • 200 g unt moale
  • 100 g coacaze rosii

Decor


  • 400 g fondant rosu
  • Funda din fondant alb
  • Perle din fondant
Se mixeaza ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Se adauga treptat  faina amestecata cu praful de copt si se amesteca cu grija cu ajutorul unei linguri de lemn.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 25 de minute. Scoatem tava si lasam blatul sa se raceasca.
Intre timp preparam budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, dam vasul deoparte si lasam sa se raceasca. Treptat adaugam untul moale, piurel de castane si mixam bine.
Luam tortul il taiem in doua. Primul blat l-am insiropat cu 2 linguri de sirop de coacaze, deasupra am pus jumatate crema, coacazele rosii si cel de-al doilea blat. Invelim tortul cu crema ramasa. Luam martipanul, intindem o foaie si o punem deasupra blatului. Am decorat cu o funda din fondant, fasii din fondant alb si perle din fondant. Din pacate poza cu felia de tort, nu am...insa se serveste ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu