marți, 17 februarie 2015

Biscuiti de vanilie cu gem de zmeura

Buna dimineata dragii mei. Azi v-am pregatit niste biscuiti de vanilie cu gem de zmeura in forma de inimioara, daca tot suntem in luna iubirii. Am facut biscuitii in weekend de Valentine's Day, doar ca am plecat la schi sa mai profit de putina zapada si nu am avut timp sa postez reteta.

Ingrediente biscuiti


  • 300 g faina
  • 100 g zahar pudra
  • 200 g unt rece taiat bucati
  • 1 galbenus de ou
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 esenta de vanilie


Framantam un aluat din toate ingredientele si dam aluatul la rece pentru jumatate de ora. Punem aluatul pe masa tapetata cu faina si intindem o foaie de cca 2 mm. Decupam cu ajutorul formelor, biscuitii pe care ii dorim. Punem biscuitii pe tava tapetata cu faina si ii coacem la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru circa 15 min ( pana se rumenesc usor ). Scoatem tava din cuptor si lasam biscuitii sa se raceasca. O parte din ei i-am lipit cu gem de zmeura ( cateva lingurite)
Se servesc ca atare sau dimineata alaturi de o ceasca de ceai.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu