miercuri, 11 februarie 2015

Tort de dovleac cu branza si portocale

 Am luat in weekend un dovleac de la piata  si ca sa nu se strice, am facut un tort delicios de dovleac cu o crema usoara de branza si am pus portocale deasupra.Este un tort usor de facut si foarte sanatos, pe care vi-l recomand cu mult drag.

Ingrediente blat 

( pt un tort de diam 26 cm)

  • 600 g miez de dovleac
  • 200 g unt moale
  • 150 g zahar
  • 4 oua
  • 225 ml chefir
  • 350 g faina
  • 1 1/2 plic praf de copt
  • 1 lingurita bicarbonat de sodiu
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1 lingurita ghimbir ras


Dovleacul l-am pus la copt pentru 40 de min la 180 de grade Celsius. Dupa ce s-a copt, i-am scos miezul si l-am pisat. Deasupra am presarat scortisoara si ghimbirul ras.
Am mixat untul cu zaharul, pe urma am adaugat pe rand cate un ou intreg, chefirul si faina amaestecata cu praful de copt si bicarbonatul si dovleacul pisat.  Am turnat compozitia in tava tapetata cu hartei de copt si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru 50 de minute. Am scos tava si am lasat blatul sa se raceasca.

Ingrediente crema de branza


  • 400 g branza
  • 200 ml frisca lichida
  • 200 g mascarpone
  • 1 lingurita esenta de portocale
  • 100 g zahar

coaja rasa de la o portocala

Am mixat toate ingredientele de mai sus pana au devenit ca o crema fina.

Decor


  • 2 portocale
  • 1 plic gelatina 
  • 250 m apa


Am luat blatul de tort, iar peste am pus crema de branza.
Am preparat gelatina conform instructiunilor de pe ambalaj. Portocalele le-am taiat felii si le-am pus deasupra cremei de branza. Am turnat gelatina peste si am lasat la rece pentru circa o ora.
Se serveste ca atare. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu