marți, 15 septembrie 2015

Prajitura cu mere si snickers

Se apropie toamna cu pasi repezi si au inceput merele din gradina noastra sa se coaca, asa ca si de aceasta data v-am pregatit o prajitura cu mere bio din propria vie.

Ingrediente


  • 3 oua
  • 100 ml suc de mere 
  • 80 g iaurt
  • 2 lingurite esenta vanilie
  • 3 mere mici taiate bucati
  • 60 g zahar
  • 260 g faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • 1 lingurita scortisoara
  • 3 snickers taiate marunt
  • 400 ml lapte
  • 1 plic budinca de vanilie
Mixam ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Treptat adaugam esenta de vanilie,iaurtul, sucul de mere, faina amestecata cu praful de copt si scortisoara.Pe urma adaugam bucatile de mere si bucatile de snickers si amestecam usor cu o paleta.
Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt, am presarat cativa fulgi de ciocolata si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 40 de minute.
Scoatem tava din cuptor si lasam prajitura sa se raceasca.
Intre timp pregatim budinca conform instructiunilor de pe ambalaj, lasam putin sa se raceasca dupa care o turnam pe prajitura. Am decorat cu cativa fulgi de ciocolata si am taiat prajitura felii.
Am servit ca atare.
Pofta buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu