miercuri, 28 ianuarie 2015

Mini guguluf cu mandarine, nuca si ciocolata

Aseara mi-am incercat noua tava achizitionata in concediul meu din Austria si pot sa zic ca mi-au iesit delicioase, le recomand cu mult drag. Le-am facut cu mandarine, deoarece inca ii sezonul lor si inca merge gustul de nuca, scortisoara si ciocolata, de minune. Se prepara rapid si sunt exceptionale cu o cana de lapte, cu o ceasca de cafea sau simple. Mama nici nu a asteptat sa se usuce glazura de ciocolata, dar totusi ii de apreciat ca m-a lasa sa-i fac o poza.


Ingrediente pt 12 buc


  • 230 g unt
  • 100 g zahar
  • 4 oua
  • 240 g faina
  • 40 g nuca macinata
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 5 linguri suc de mandarine
  • 1 mandarina taiata in bucati

Glazura


  • 200 g ciocolata neagra
  • 1 esenta de portocale


Mixam untul cu zaharul pana devine ca o crema. Treptat adaugam ouale intregi, faina amestecata cu nuca,praful de copt si scortisoara, sucul de mandarine si mandarina taiata bucati. Tava o tapetam cu ulei si faina.Cu ajutorul unei linguri, punem in fiecare forma compozitia rezultata.Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pt cca 30 de minute. Scoatem prajiturile din tava si le lasam sa se raceasca.
Topim ciocolata pe baie de aburi, adaugam esenta de portocale si turnam pe fiecare guguluf. La final lasam ciocolata sa se intareasca.
Se servesc ca atare. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu