miercuri, 20 august 2014

Cupcakes cu piersici si mure


In acest weekend nu prea am avut timp sa stau in bucatarie, deoarece am tot fost plecata din localitate, insa am pregatit aceste cupcakes-uri delicioase cu piersici si mure, care le-am savurat impreuna cu familia si prietenele mele. Este o reteta usoara si delicioasa cu fructe de sezon.

Ingrediente briose


  • 75 g piersici taiate marunt
  • 50 g mure
  • 100 g unt moale
  • 80 g zahar
  • 200 g faina
  • 2 oua mari
  • 125 ml lapte
  • 1 lingura esenta de vanilie
  • 1 lingurita praf de copt

Ingrediente crema


  • 250 g mascarpone
  • 4 linguri de zahar
  • colorant alimentar : mov

Decor


  • fluturi din martipan


Mixam untul cu zaharul  si esenta de vanilie pana devine ca o crema. Treptat adaugam ouale, faina amestecata cu praful de copt si laptele. Incorporam bucatile de piersici si murele in compozitie si amestecam usor cu ajutorul unei spatule. Turnam compozitia in tava de briose tapetata cu hartie speciala si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius  pentru 25-30 de. minute pana trece de testul cu scobitoarea. Scoatem tava din cuptor si lasam briosele sa se raceasca.
 Pentru crema mixam mascarpone cu zaharul si colorantul alimentar. Punem crema intr-un pos si spritam fiecare briosa in parte. Eu le-am decorat cu fluturii mei facuti din martipan si le-am servit ca atare.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu